♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Reklampaus

Kategori: Allmänt

Tittar på Främmande fågel, men just nu är det reklampaus, så jag passar på att gå in här och säga godnatt :-)

Imorgon bär det av till Ikea (4 mil härifrån) - jippi! Det är väl alla kvinnors stora nöje att strosa runt där!?

Bl a ska jag ladda upp med ljus inför hösten/vintern samt nya mattallrikar och dricksglas. Slinker säkerligen med något annat också, brukar bli så ;-)  Får visa för er när jag kommit hem :-)

Nä, nu börjar det igen. Natti natti!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Oj vad jag blir avundsjuk! Jag tänkte blogga om senast i förrgår om vilken ikeaabstinens jag har. Just nu (som alltid på hösten!) har vi så dåligt med pengar över, så det är bara att sitta fint och vänta på att kunna unna sig en shoppingtur där. Just LJUS är något jag verkligen behöver just nu. Men jag får väl ta tillvara på mina ljusstumpar och gjuta nya nu när jag har fått in snitsen. ;)

    Godnatt, sov så gott! :)

    2008-10-07 | 22:10:11
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: