♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Time for lunch

Kategori: Allmänt


Det blir en mexikansk tacopaj från Felix med en blandad grönsallad till, en skiva knäckebröd samt Loka citronvatten.


Jag är verkligen inget "big fan" av helfabrikat - tvärtom så tycker jag att det mesta i denna väg smakar dubbelblä! - men denna paj är verkligen jättegod!

Jag är hungrig som en varg så det ska verkligen smaka :-)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ååå den pajen är super duper.

    Vet du pointsantal på den??



    Förresten, kikar in här & säger Hej!=)

    2008-10-07 | 18:23:14
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ååå..oki

    Trodde att jag hade sån tur så det skulle vara några..fåå points i den=)

    Vilket jag i verkligheten inte tror, men man kan ju alltid hoppas!! Hehe



    Lycka till med viktnedgången

    2008-10-07 | 19:03:59
    Bloggadress: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: