♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Trött

Kategori: Allmänt

Jag är trött, så trött på kvällarna numera. Ska strax gå och lägga mig *gäsp*

Jag var iväg på barngympan ikväll med dottern. Hon verkligen älskar det :-) Tänk om man hade bara hälften av en 4-årings energi så vore jag glad *skratt*

Efter hon lade sig så har man slöat framför TV:n som vanligt. Tittat på "Sjukhuset" och "Bonde söker fru". Sedan kom jag på att det var "Det okända" på tv4+ samtidigt och jag glömde spela in det, men det går väl repris får jag hoppas!
Jag tror denna höst går till historien som den största TV-hösten på ÅR! Det är så mycket bra program så jag har jämt göra att hinna se alla, det är en massa bra program som jag helt enkelt får skippa trots att jag gärna skulle sett dem.

Jag undrar just varför det bara är piss piss piss på TV på sommaren och sedan kommer ALLT på hösten??

Nåväl, nu väntade ju sängen. Imorgon förmiddag ska jag till frissan. Ska bli skönt att klippa sig och få lite frisyr igen ;-)

Förresten: Är det någon här som vet var man kan köpa en paketkalender UTAN paket (för dem vill jag göra själv) ??

Natti natti!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Vad roligt att hon går på barngympa. Är så sugen på friskis och svettis som har gympa för barn och föräldrar på lördagar. Skulle vilja gå med min lilla men det är ifrån 3år och Anthon är 2 1/2 år borde väl inte ha så stor bedydelse tycker jag.

    Sov gott...

    2008-10-08 | 22:03:51
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: