♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens lunch: Spenatsoppa med ägghalvor

Kategori: Allmänt

Mums filibabba säger jag bara! Jag älskar verkligen spenatsoppa! Passar på att göra det till lunchen eftersom det bara är jag som tycker om det. Jag gör en ordentlig sats iaf och så fryser jag in det i små lämpliga portioner, så har jag till fler luncher framöver!

Tycker Ni om spenat?

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Ja, jag kör GI och trivs rätt bra med det. Det kan kanske vara en vanesak också eftersom jag slutade med ris/pasta/vitt bröd/potatis för tre år sedan. Visst händer det att det slinker ner, men i mindre mängd och sällan. Om jag verkligen vill äta något sådant så gör jag det, men passar på då jag unnar mig något extra. :)

    2008-09-18 | 18:29:58
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.seb

Kommentera inlägget här: