♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt - skäms....

Kategori: Vikt & mått

110,3. +2 hg sedan förra måndagen.

Fan vad misslyckad jag känner mig nu. Tycker ni alla kämpar så bra och står emot suget, men jag erkänner att jag fuskat under veckan. Jag kan fan inte stå emot jag inte :-( Jag har dock skött mig vad gäller motionen och måltiderna, men jag har haft godis i ett skåp som jag varit och "nallat" ur på kvällarna....men vet ni vad? Nu ska jag gå direkt ifrån datorn och slänga alltihopa! Nu ska jag kämpa på allvar, och plågas av suget - men då har jag iaf inget hemma!! Nästa vecka ska det vara minst 1 kg NER!

Hoppas ni andra haft bättre lycka med vägningen!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Bra gjort! Men tänk på att ett helt kilo kan vara lite högt siktat, var nöjd om du går ner i huvudtaget så du slipper att bli missnöjd. :)

    2008-09-22 | 16:17:13
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: