♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dags att säga godnatt...

Kategori: Allmänt

Jag hann faktiskt med det mesta som jag listade idag. Tro nu inte att jag alltid är så supereffektiv - för det är jag långt ifrån - men jag får mina ryck ibland ;-)

Jag har varit och är enormt sugen ikväll - det är jättejobbigt faktiskt, men denna gång har jag bestämt mig att jag ska lyckas! En stor anledning att jag är så beslutsam denna gång är att jag blir så enormt peppad av alla viktbloggar jag följer. Känns skönt att man inte är ensam om denna (tråkiga) resa.

Imorgon tar jag en tidig promenad, redan när jag lämnat av dottern på dagis vid 9-tiden. Jag ser faktiskt fram emot det, för det blev ingen promenad idag.

Godnatt allihopa!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Hahah, jag får också skavsår i öronen, och det är precis det uttrycket jag använder väldigt flitigt. :) Det är så luuugnt och skönt såhär på kvällen, vilket gör att jag går och lägger mig senare än jag borde eftersom man blir väckt vid sju vilken dag det än är.

    Sov så gott, jag ska nog ta och knyta mig snart jag med!

    2008-09-29 | 22:30:05
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Haha, nu ligger jag ju bara precis under... och med tanken på helgen så är jag osäker. ;) Så jag måste nog vänta lite för säkerhetsskull. ;)

    2008-09-29 | 22:37:32
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: