♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Låg (orgie i självömkan)

Kategori: Allmänt

Idag har jag en dålig dag, och jag vet att en av anledningarna börjar med bokstaven M ; . Jag är trött, känner mig allmänt låg och retlig. Misslyckats med att gå ner i vikt. Trodde tydligen i min enfald att jag skulle kunna både ha kakan och äta upp den. Patetiskt, javisst. Nu står jag inför det skoningslösa faktat att jag måste fajtas med mitt enorma sug, och nu får det inte bli ett enda snedsteg för då faller jag dit direkt. Jag måste vara strikt avhållsam, och det är fan inte lätt...

....och det idag när jag helst av allt skulle vilja dra mig undan världen, krypa ner under täcket, dra ner rullgardinerna, ligga och läsa och mysa, äta gott.....

Istället har jag en massa tråkigheter jag måste göra idag förutom att fajtas med suget :-(  Jag måste åka och storhandla; kyl och frys ekar tomma. Jag måste städa och dammsuga hela bostaden. Orka, orka....

Detta blev ett tråkigt inlägg, i know, men jag är tråkig idag.

Hoppas ni får en bra dag iaf!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Hahah, jag tror vi är stjärnsystrar. Du beskrev precis mitt humör, och en av anledningarna till det börjar också på M... :S

    Jag är så trööööött!

    2008-09-22 | 16:06:21
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: