♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Mera shopping....

Kategori: Allmänt

......blir det idag. Till dottern såklart. Hon växer som ett litet ogräs :-) Ska snart bege oss till köpcentrumet och följande saker står på listan:

Överdragsbyxor

Jeanskjol

Tights

Sedan åker vi direkt till svärfars, som f ö bor jättenära oss, och äter middag. Vi brukar nästan alltid äta där på lördagar och söndagar. Lyxigt va??  Då får de umgås med barnbarnen och vi kan passa på att slappa lite. Känner mig dock liiite piggare idag för i natt fick jag för första gången på en vecka cirka, sova hela natten utan att bli väckt av en viss liten nattvandrare ;-) Gud så skönt det var! Det är vardagslyx för småbarnsföräldrar det :-) 

Hon brukar sova bra, men hon har varit förkyld så jag tror det är därför hon varit så orolig på nätterna.

Ha en bra dag!

 

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Åh, jag ser att du har ungefär samma saker på inköpslistan som jag. ;)

    Hur gammal är din dotter? Det är helt fantastiskt vad de växer på sommaren!

    Vart i Norrland kommer du ifrån?

    Kul att du är med och tävlar, jag hoppas så att jag lyckas lotta ut paketet till någon av mina "stammisar"... det kommer ännu en tävling med lite smått och gott för kropp och själ imorgon! Det är kul att flera företag har nappat och vill stötta oss viktkämpar! :)

    2008-09-20 | 17:05:09
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: