♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Nya skor....

Kategori: Allmänt

......har lilltjejen fått idag. Ett par allvädersstövlar. Riktigt varma och gosiga. Här där vi bor blir det ju sällan någon vinter att tala om så jag skulle tro att dessa kommer passa perfekt större delen av vintern - fast jag ska väl köpa ett par riktiga vinterkängor också utifall att....



Nu ska jag laga middag. Sedan blir det fredagsmys för hela slanten :-)

Ha en mysig kväll allihopa!

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Gud vad skönt att slippa ha en riktig vinter. Eller.. visst vill jag ha snö och vinter, men vintern kunde få vara lite kortare. ;) Billigare med skor blir det iallafall, själv måste jag köpa dubbelt av allt eftersom hon måste ha skor att använda i lagårn också.



    Jag dricker ju inte kaffe, så jag är en inbiten teälskare, och intresset för te blir bara större och större. :D Det är så kul med alla varianter och smaker!

    2008-09-19 | 21:13:38
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.seb
  • bantarbritta säger:

    Nu ligger det en liten överraskning till alla viktkämpar på min blogg! :)

    2008-09-19 | 22:42:19
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: