♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Onsdag 17/9

Kategori: Allmänt

Klarade gårkvällen galant också, förutom att det på föräldramötet på dagis bjöds på äppelkaka med vaniljsås ;-) Jag tog en liten bit... Senare på kvällen var jag hungrig/sugen på något men jag tog bara en Wasa sportknäcke och ett litet glas lättmjölk. Kroppen skrek ju såklart efter MER och lite GODARE saker men jag stod emot :-)

Vågen stod i morse på samma som igår morse, 109,8. I vanliga fall så blir jag så less när det står stilla, vill ju att det ska hända saker snabbt när jag tycker att jag "offrar mig" så mycket när jag avstår från allt gott, men jag har nu beslutat mig för att ta fram min envisaste envishet!

Faktum är ju att viktnedgången inte är det enda viktiga med detta, utan att jag ska må bättre oxå - och jag mår faktiskt bättre! Jag känner mig piggare (trots att jag fått sömnen sönderstyckad i några nätter nu när lilltjejen är förkyld), mår bättre, tycker mitt hår blivit bättre och jag verkligen SER piggare ut i ansiktet!  I vanliga fall är jag jämt trött, orkar inte ta tag i något osv... Får se om det är något tillfälligt, vågar inte hoppas för mycket ;-)

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Man känner stor skillnad, speciellt när man gått ner många kilon. När jag var nere på 99kg mådde jag fantastiskt och det var stor skillnad! Nu har jag nästan vant mig att väga 116 igen, men är ständigt trött... jag är bara van vid att jag alltid är trött.

    Sen kommer det j slängar när man lessnar ordentligt, och det är verkligen då man måste vara ENVIS! Jag är inne i en sån period nu... jag verkar varken gå upp eller ner...

    2008-09-17 | 12:56:48
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: