♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ordning & reda igen

Kategori: Allmänt

Nu har jag städat i dotterns rum och fy tusan - det var värre än jag trodde! Tänk att små barn kan röra till det något så fruktansvärt - dessutom är hon en riktig samlare; hon plockar in stenar, ekollon, kastanjer, kottar, löv m m ;-)

Nåja, nu är det betydligt mera ordning igen därinne, fast jag måste fortsätta imorgon. Hann inte riktigt klart, men jag måste snart gå iväg på promenaden nu för hon ska hämtas på dagis kl 14!  Solen har dessutom kommit fram :-)

Nu när det är lättare att hitta igen i hennes rum så kanske hon kan leka bättre själv; hon är nämligen lite dålig på det. Hon vill gärna att någon ska vara med henne hela tiden, och det är lite jobbigt ibland faktiskt. Önskar att hon kunde roa sig lite bättre själv.

Nyss ätit lunch, jag värmde upp lite rester från gårdagens köttfärslimpa - men jag fick inte i mig så mycket. Jag var konstigt nog inte vidare hungrig alls!? (Sällan som jag INTE är hungrig ;-) ,men jag vill inte hoppa över någon måltid så jag petade i mig litegrann iallafall.

Nej, nu har jag inget mer att förtälja!

Ha det gott!!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Känner igen det där, dottern har väldigt svårt att leka själv och vill alltid att jag ska vara med, titta osv. Vi jobbar på det där. ;)



    Du har blivit utmanad föresten!:)

    2008-09-25 | 07:39:33
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: