♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Slut på dagen....

Kategori: Allmänt

Ja, nu sitter jag här och är hungrig/sugen som fan och därav på dåligt humör :-(  Det måste vara något allvarligt fel på mig som inte klarar det så många andra klarar av. Ikväll är jag dock envis - jag har inte tagit något förbjudet. Fan heller att jag ska! Jag har ätit som man ska; frukost, mellanmål/frukt, lunch, mellanmål/frukt, middag. Ikväll tog jag två hälsoskorpor (osötade, fiberrika) med Lätta på, samt kaffe. Iallafall hungrig nu. Ska jag ta något mer att äta ikväll tycker ni? Eller ska jag lägga mig hungrig?

Nu är iallafall denna dagen snart slut. Jag har gjort alla de där tråkiga sakerna jag nämnde i förmiddags trots att jag inte är i form. Jag har iallafall "skött mig" och det är ju alltid något positivt. Snart får man gå och lägga sig och somna ifrån hungern/suget, ska bara se "Singelmammor" först.

Ni får förlåta att jag är så tråkig ikväll. Imorgon kan bara bli bättre.

Godnatt allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: