♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Trötter....

Kategori: Allmänt

Gud vad jag är trött ikväll!!!! Jag bara gäspar och gäspar och gäspar och gäspar.......

Jag ska titta på Andra Avenyn samt Främmande Fågel och sedan går jag bums och lägger mig. Inget nattsudd ikväll. Jag har en enorm förmåga att släcka först vid midnatt, och sedan kommer morgonväckningen vid 6.30 cirka i form av min lilla morgonpigga tjej - och det är bara att inse att tyvärr tillhör jag inte den skara människor som klarar sig på 6 timmars sömn. Jag önskar så att jag vore en av dem.

Datanörd som jag är så tror jag baske mig jag får stänga av datorn INNAN Främmande fågel - annars lär jag kika in här igen vid 22-tiden och så "fastnar" jag nånstans i cyperspace och klockan går.........

                                                                                                                                   

Godnatt alla mina vänner om jag inte kikar in mer ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: