♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Utmanad!

Kategori: Allmänt

  • Jag har blivit utmanad av Bantarbritta  

                 
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.
     

 Vilken mat äter du ofta?
Äter ofta kyckling, maträtter baserade på köttfärs

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Det beror lite på vilka jag är hos. Är det några jag träffar ofta så hjälper jag till att duka av. Är det några som man träffar väldigt sällan så sitter jag nog kvar.

Var sitter du helst när du bloggar?
Eftersom vi har en stationär dator så har jag inget annat väl än att sitta vid datorbordet den står på. Är bra sugen på en laptop; då skulle jag nog sätta mig i min favoritfåfölj och blogga ;-)

Köper du ofta Triss?
Nej, väldigt sällan. Händer ibland om jag är på annan ort, då kan jag köpa en lott.


Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Det är nog när vi var i Tällberg, Dalarna, och bodde på hotell - jag och sambon. Vi förlovade oss där :-)

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
Hmmm, svårt att svara på. För ovanlighetens skull är det mycket bra TV på MÅNGA kanaler nu, men låt oss säga att kanalerna jag kikar mest på är 1:an, 2:an, 3:an, 4:an.


Jag utmanar i min tur:

Linda
Filibabba
Molly
Kakanskilokamp

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: