♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dags....

Kategori: Allmänt

.....för en liten uppdatering nu, tycker ni inte?? Har inte blivit så mycket tid vid datorn de senaste dagarna; dels haft fullt upp och dels har jag ju fyllt år och sist men inte minst så har vi haft, och har fortfarande, ett underbart försommarväder ute! Idag tex har vi haft en bra bit över 20 i skuggan!

Idag har vi dock inte gjort så särskilt mycket. Olivia (så var det offentligt ;-) , det är iallafall så många som vid det här laget listat ut "vem jag är" ;-) )  har varit ute på lekplatsen som vi har precis utanför huset här, och sen så har vi varit till frissan med henne. Hon valde röda slingor (såna där som tvättas bort) i håret efter klippningen :-)  Sedan veckohandling på Willys - för att sedan åter styra kosan hemåt, packa upp varor, lagat mat (vi åt våfflor idag) - och nu har sambon och dottern precis åkt ut för att cykla en stund. Hon har tjatat hela dagen att hon vill ut och cykla; hon tycker det är extra kul nu när hon cyklar utan stödhjul :-)

Jag då? Jo jag har just precis avslutat en liten vals runt med dammsugaren och sitter just nu och suktar efter en liten bit av den kvarblivna födelsedagstårtan ;-)  Får nog bli en liiiiten bit till kaffet ;-)  Visst är jag väl värd det ändå? *blink blink*

Igår var vi förresten och plockade vitsippor och en bild på dessa får avsluta detta rätt så intetsägande inlägg ;-) :

Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh, är det dottern som heter Olivia? I så fall passar det verkligen henne, så söt som hon är. :)

    2009-04-27 | 20:34:31
    Bloggadress: http://malinjoe.blogg.se/
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Oj, 20 grader?! Jag är iiiiinte avis för fem öre ljuger mig blå Här spöregnar det som sagt... Och vitsippor, så vackra! Låter som ni har haft en helt underbar dag! Hoppas kvällen blir minst lika bra, det är sängen som gäller för mig nu...



    God natt!

    2009-04-27 | 21:04:45
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: