♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ett paket kom på posten....

Kategori: Allmänt

.....till dottern från hennes snälla moster i Norrland :-) Här är vad hon fick:


En skinnjacka från HM....(den är svart, fast den ser nästan grå ut på bilden)


En Hello kitty t-shirt och ett påskägg fyllt med godis....

Det var inga dåliga påskpresenter. Man kan tro att hon fyller år men det gör hon inte förrän precis i slutet av maj :-)

Hon kommer ju bli tuffaste bruden i stan nu ;-)  De här basketkängorna jag köpte på HM för en vecka sedan kommer ju passa kanon till skinnjackan:



.......elller hur? ;-)  Jag skulle kunna tänka mig jackan och skorna själv faktiskt :-)

Det var ju meningen vi skulle åkt upp till min släkt i Norrland i påsk men det blev tyvärr inställt för att vi dels har vår bil på bilverkstaden och dels p g a att min sambo inte är riktigt pigg - men tiden går fort - snart är det sommar och då ska vi definitivt åka upp :-) Närmare bestämt i juli :-)

Nej, nu ska jag hänga upp en tvätt och sedan promenera iväg till dagis och hämta dottern, så får vi se vad hon tycker om kläderna när hon kommer hem. Hon är redan mycket klädmedveten - jag kan inte köpa något utan hennes samtycke hi hi -  vad månde bliva framöver?? :-)

Sedan ska vi klä påskriset, och så ska vi lyxa till det med tacos till middag :-)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tack för din kommentar.



    Åh vilka ursöta kläder! :) Håller tummarna för att dottern blev nöjd.



    Jag följer inte direkt någon speciell diet. Jag använde mig av LCHF (lite kolhydrater, mycket fett) i ett par månader. Men sedan tyckte jag inte riktigt att det fungera längre, grejen med LCHF är att den tar bort sötsuget helt. Det gjorde det för mig i cirka 2 månader. Så då minskade jag ner på fettet igen och ökade kolhydraterna lite grann. Äter fortfarande ganska lite kolhydrater (blir mest gröt och bulgur) och är inte fetträdd. Sedan en vecka har jag också räknat kalorier och det har fungerat kanonbra för mig :) Ursäkta om det blev långt :P



    Kram

    2009-04-07 | 21:49:37
    Bloggadress: http://malinjoe.blogg.se/
  • Nina säger:

    Men va gulligt av moster att skicka ner så mycket fint =)

    Hon måste ha blivit super glad lill pluttan din =)

    Kram

    2009-04-08 | 13:13:13
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: