♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Seg morgon....

Kategori: Allmänt

I morse vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk som omfattade hela huvudet. Gick upp kl 7 och tog en Treo. Gick och lade mig igen och i samma veva kom Olivia in och lade sig bredvid oss och tittade på Bolibompa. Jag hade tänkt gå med henne till dagis idag men min snälle sambo sade åt mig att ligga kvar och sova en stund till. Sagt och gjort - jag låg kvar och slumrade till en stund. Det kändes konstigt att ligga kvar, därför blev det bara en halvimme :p  Känner mig verkligen som en riktig latmask om jag ligger kvar i sängen även om jag har anledning som idag...

Jag förstår inte...jag har sovit så ryckigt den senaste veckan, och varje natt drömmer jag jättemycket om alla möjliga konstiga saker och människor och platser i ett enda galet hopkok! Sedan så vaknar jag lite då och då....Kanske inte så konstigt man får huvudvärk...

Nu har jag ätit frukost, och sitter just nu och intar morgonkaffet vid datorn. Jag har fortfarande ont i huvudet så den där Treon har inte gett full effekt....blä :-(

Nu ska jag gå och duscha - kanske blir man lite piggare av det??

Kramelikram på er alla!

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Hoppas du är kryare nu! Och skönt at brädan kom fram i ett stycke å utan att du behövde lösa ut den pga mannen miss med skrymmande avgiften skrattar



    Stor kram!

    2009-04-29 | 12:17:50
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Kia säger:

    Men fy då! Hoppas verkligen dumma huvudvärken är borta nyu! Krya på dej! Kram

    2009-04-29 | 12:31:03
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Ja men ack så plånboken grät efter min shopping runda! Men hittade ju saker som jag behöver =)

    Är hel nöjd över mina nya lampskärmar =)



    Hoppas du är piggare nu =)



    Kram kram

    2009-04-29 | 20:59:18
  • Nina säger:

    Det va jag som skrev =P

    2009-04-29 | 20:59:55
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Egoinas mamma säger:

    Treo är snabb, men inte nödvändigtvis så effektiv. Ungefär som med män..

    2009-04-29 | 21:13:19
    Bloggadress: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Tack för det du alltid skriver och för att du förstår när inte tiden inte räcker till.. Du vet vännen du är viktig del för mig när det gäller min resa.. Du har ju funnits där hela tiden sen jag startade bloggen ju...



    Hoppas du mår bättre.. och dind ag blev fin.. För du är ju värd allt vännen..



    Kramar om dig

    2009-04-29 | 22:01:53
  • Sanna säger:

    Tack för det du alltid skriver och för att du förstår när inte tiden inte räcker till.. Du vet vännen du är viktig del för mig när det gäller min resa.. Du har ju funnits där hela tiden sen jag startade bloggen ju...



    Hoppas du mår bättre.. och dind ag blev fin.. För du är ju värd allt vännen..



    Kramar om dig

    2009-04-29 | 22:01:58
  • Therese - Lurans blogg säger:

    I dag får jag avslöja en av hemligheterna :-) Väntar bara på att det ska pipa i mobilen så jag får klartecken! Trevlgi dag! Kram kram

    2009-04-30 | 08:16:36
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: