♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Spännande...

Kategori: Allmänt

Just nu har jag Sannas fiskgratäng i ugnen :-) Ska bli spännande att smaka, det såg då himla gott ut iaf :-)

Återkommer med mitt utlåtande senare...

..................................................................................................................
Uppdatering:
Fiskgratängen var jättegod! Jag älskar banan och nötter i maträtter och fisksmaken tog absolut inte överhanden utan fanns där lite diskret i bakgrunden. Perfekt för mig - för sanningen att säga är jag inte någon stor fiskälskare precis men ibland tycker jag det är gott, och inte minst nyttigt :-) 

Detta är en rätt man mår bra av efteråt, man känner sig lagom mätt och inte så där "tung" i magen som man kan göra av andra rätter...

Dock blev gratängen en liiiiten aning rinnig, kanske ska det vara så eller så var det för att fisken kanske inte var helt genomtinad....

Kan iallafall varmt rekommendera denna rätt!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Åhh vad glad jag blir att ni provar, jag tyckte om den jätte mycket. Är faktiskt inte någon större fisk älskare heller...



    Kram

    2009-04-29 | 21:57:34
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: