♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

38,4

Kategori: Allmänt



Förbaskade dagisbaciller! Hon började i tisdags på dagis, igår kväll hörde jag att hon började bli snuvig. Inte värre dock än att hon kunde gå idag, men så i eftermiddag har hon varit hängig och inte alls lik sig, och mycket riktigt visade termometern på 38,4 nyss! Trodde hon hade mer feber för hon är rejält snuvig,hängig och frusen, stackars liten :-(

Vi har inte varit förkylda en endaste gång de här 10 veckorna hon varit ledig, men så fort hon kom på dagis så....starka baciller det där :-(

Lär nog bli en orolig sömn inatt gissar jag. Tur att vi är lediga imorgon och inte ska göra något speciellt!

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Hej!

    Typiskt! Så är det nästan alltid så fort hösten kommer, alla bacillusker bara exploderar.



    Shame on mig också för jag har inte alls varit så duktig som jag hade tänkt. Imorg ska jag till Dorotea och hälsa på igen så då lär det bli nån smaskig sak på Görans ;) Nya friska tag en annan dag...kanske. Må så gott. Kram

    2009-08-20 | 21:25:18
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Oj hoppas hon ättra på sig vännen lilla! vad fint det blev i bloggen..



    Jag sitter nästan och väntar på att Anthhon ska bli sjuk, lagomt till första provet kanske...



    Kramar om dig

    2009-08-20 | 21:28:41
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Nina säger:

    Stackars liten =( Hoppas hon kryar på sig fort!

    Jag hoppas verkligen att Melvin klarar sig nu när han snart börjar skolan!

    Vill ju inte att Sam ska bli sjuk heller!

    Ska lägga ut receptet på färsgrytan senare ikväll =)



    Kram kram

    2009-08-20 | 22:19:22
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jo jag har några häxblandningar utställda lite här och var i lägenheten! Å några lik finns det i dom iaf! Jag hoppas att det finns en hel hög imorron då vi vaknar! Dom är ju vidriga!

    Såg du att jag äntligen lagt ut receptet nu =)



    Stackars lill tösen! Å det är så hemskt då man känner hur het dom är!



    Kram kram

    2009-08-20 | 22:51:10
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Stackarn, själv väntar jag bara på att svea ska råka ut för något liknande... ni får mysa och ta det lungt idag! Trevlig helg, kram!

    2009-08-21 | 07:56:51
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: