♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Det finaste som finns....

Kategori: Allmänt




Jag kan titta hur länge som helst på Olivia när hon sover; ser så rofyllt, lugnt och tryggt ut där hon ligger och sover med sitt högt älskade, totalt utslitna goselamm intill sig :-) Min lilla gumma som blivit så stor, hela 5 år! Kan inte fatta det!

Just nu har hon åkt iväg med farmor och farfar för att bada. Hon har tjatat jättemycket i några dagar nu att hon vill iväg och bada och som tur var blev det en rätt så fin dag idag. De hade visst fel på vädret igår, skulle ju bli regn.

Jag hade ju tänkt göra lite nytta härhemma under tiden, men har ingen inspiration....

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Så otroligt fin hon är, och jag håller med jag kan aldrig sluta titta på luran när hon sover... barn är så oskyldiga och vackra - mammahjärtat svämamr över sådana stunder.. Och vilket fint bäddst hon har! Me like ;-) Trevlig helg!

    2009-08-14 | 08:01:42
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Så söt hon är er lilla sessa!

    Å man kan verkligen inte sluta titta på barnen då dom sover! Man blir alldeles varm i hjärtat!



    Önskar er en trevlig helg!

    Kram

    2009-08-14 | 18:15:42
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Sötast=) Vännen tack för dina ord, men jag tog bort inlägget jag gör mig för illa att skriva så mycket.. Jag behöver tid...Ska sriva till snart vännen min..



    Kramar om

    2009-08-14 | 22:56:55
  • HUSnrNIO säger:

    Underbart att se sina barn se lugna och trygga ut:) Ha en bra söndag.

    2009-08-16 | 08:41:32
    Bloggadress: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: