♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Hallå hallå!

Kategori: Allmänt

Ja nu är jag på bättringsvägen igen. Låg pall söndag, måndag, tisdag. Först igår som jag kände en liten strimma förbättring och idag känns det ytterligare lite bättre. Förkyld har man varit, men sällan jag blir så här däckad.

Nu är det bara att försöka komma igång med vikten igen; men jag sköter mig rätt bra med maten nu. Bara motionen som fattas.

Nu ska jag titta in till er alla eftersom, och läsa ikapp allt jag missat. Ville bara tala om att jag är på benen igen :-)

Tack för era krya-på-dig-kommentarer :-)

Massor av kramar till er alla!

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Så skönt att du är på benen igen! Och du, likt en drunknad griper efter en livboj så grep jag tillfället att få mumsa rattarna då jag kunde skylla på att det var en GOD gärning, men att samma dag äta nästan två påsar är väl kanske att vara lite för altruistisk ;-) Kram

    2009-08-27 | 20:31:01
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • sara säger:

    Vad skönt att du känner dig bättre. Aldrig kul att vara så dålig :(

    Klart att du får länka, jag gör nog detsamma ;)

    Sov så gott...

    2009-08-27 | 22:59:24
    Bloggadress: http://attbaravarasara.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Vad skönt att du mår bättre vännen! Blev så glad när jag tittade in nu och såg att du skrivit på bloggen.



    Jag har bara hört bra om filmen,många säger till och med att de är den bästa som det sätt. Fast jag stänger öronen lite då, för då förväntar jag mig så mycket och blir besviken.



    Men jag tror vi kommer att bli nöjda =)



    Försök att sköta maten först. Sedan när du är helt frisk och känner att du orkar så tar du ta i motionen i mån om vad du orkar.



    Felet tror jag blir för många att allt ska hända på samma gång och allt ska göras med rivstart. Det är bättre att börja smått och ta det lugnt för att det ska bli en bra viktminskning och hålla i lägnden.



    För man sätter för höga krav på sig själv och så orkar man inte eller tappar lusten. Sedan är tiden viktig på lång sikt blir oftas de bästa resultatet..



    Du kommer att fixa det här vännen, se till bara att bli frisk innan du börjar motionera..



    Önskar dig en underbar helg vännen min

    2009-08-28 | 11:36:31
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: