♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Julmys när det är som allra bäst...

Kategori: Allmänt

Nu ska jag strax inta en välförtjänt skinkmacka med julmust innan jag går och lägger mig :-)

Ljusen är tända, julklapparna inhandlade och inslagna, julskinkan ugnsbakad och blev gudomligt god, de kakor och julgodis vi ska ha är bakade och klara, ute ligger snön vit och vacker med rimfrost i träden och tindrande stjärnor (tänk att vi får en VIT JUL i år!!), i rummet intill ligger vår lilla skatt och sover tryggt...endast mamma och pappa är vakna...:-)

                              Natti natti

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Viket mys det verkar vara hemma hos dig.

    Jag har också tjuvsmakat en skinkstut ikväll och tillsammans med en julmust så var den MUMS!!!

    Må så gott och om vi inte "hörs" innan så vill jag önska dig en riktigt God Jul.

    Kram <3

    2009-12-22 | 23:43:31
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Kia säger:

    GOD JUL på er! Sköt om er! Kram

    2009-12-23 | 07:44:29
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Sockenvägens Söta säger:

    Vilken underbar beskrivning av verkligt JULMYS! Här går hela dagen i mysets tecken, goa vännerr ska komma på besök, uppesittare, och allt so mska göras är gjort... så skön känsla! Och än roligare blir det när man ser Lurans ögon tindra när hon ser alla paket... GOD JUL och massa kramar från Sockenvägen

    2009-12-23 | 09:20:03
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: