♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt: 109.0  *suck*

Dagsform: Inte bra. Värk i leder framförallt vänstra överarmen som gör ont bara jag lyfter den.

Jag var faktiskt tvungen att ställa in mitt garderobsprojekt idag. Nu låter det kanske som ett svepskäl men faktum är att jag var så taggad att börja röja där, men har så ont att jag får vänta tills det gått över :-(  Haft ont flera dagar men det är värre nu.

Jag har ont lite varstans i kroppen och känner mig trött och hängig, funderar på om jag har något inflammatoriskt på gång i lederna. Inte för att jag haft det någon gång tidigare i livet, men någon gång ska ju vara den första. Jag tror det är min kropp som vill säga mig något......den där "mystiska" febern jag hade för ett par veckor sedan hade t ex ett samband med att jag hade ont i bröstkorgen....

Så nu har jag tagit en Ipren och tänker lägga mig och vila lite innan dagishämtningen. Jag återkommer senare idag/ikväll med ett intressant inlägg om Feng shui/rensa i röran och dess påverkan på kropp o vikt!

Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: