♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Go´fredagkväll!

Kategori: Allmänt

Usch, jag är usel på att uppdatera :-(  Men ibland så har jag helt enkelt ingen lust att skriva och/eller har inget att skriva om :-D  Visst är jag ärlig? hi hi

Men nu är det paus i Lets dance så jag tänkte jag skulle titta in och önska er alla en trevlig fredagkväll :-) Hoppas ni har det lika mysigt som oss :-) 

Puss o kram


                              

Kommentarer

  • Nina säger:

    Är dålig på att uppdatera jag med. Men det är väl så, det går i perioder. Ja nu funkar ju allt bra, men jag vet ju att allt kan ändras fort med dessa små liv... Dom har ju noll rutiner nu. Så man får ta en dag i taget :-) Kram kram

    2009-02-06 | 21:19:48
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Jag har verkligen gjort mitt allt för att hon ska vara så könsneutral som möjligt, men älskar man rosa och prinsessor så gör man nog det, vare sig man är pojke eller flicka. :) Hon kommer nog över den här perioden så småningom. Nu vill hon ha prinsesskalas när hon fyller år i april... :D

    2009-02-06 | 21:50:09
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Det är ju så ibland, att man inte orkar att skriva.



    Jag är lite så jag med tröttnar lätt på saker, har försökt att gå ner så många gånger i vikt och misslyckats många gånger. Men med VV har det fungerat nog kan jag lessna ibland. Men jag har nog det mesta i huvudet vid det här laget.



    Det viktigaste är ju att det känna bäst för en själv. Som jag skrev innan så blir det som att banta då går det inte för mig.



    Därför tycker jag att det är så bra med VV något som håller jämnt för min del. Kam ju inte säga om något annat, mer en på mitt eget sätt som inte fungerade...



    Du kommer att hitta ett sätt som känns bra för dig och då kommer det att hända saker, men du kan ju alltid ge det en chans. Jag har ju väkt mer en vad du gör nu,så för mig har det ju fungerat...



    Jag finns ju här för dig vad du än tar till eller om du bara är goa Vendella...



    Kramar om dig

    2009-02-06 | 21:59:35
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: