♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ser ni på "Familjen Annorlunda"??

Kategori: Allmänt

Jag älskar det programmet! Det är så härligt att se kaoset och sedan inse att man själv nog inte har det så kaotiskt ändå ;-)

Men vad jag irriterar mig på den där trillingfamiljen!! Deras 2-åriga trillingar får inte äta själva hemma!! Föräldrarna är så sjukt pedantiska och man kan inte annat än beklaga att de fick de där trillingarna, för i deras pedantiska, perfekta värld passar inte småbarn in.

Jag är visserligen lite halvpedant själv, vill gärna ha rent och undanplockat härhemma, men herregud - att inte låta sina barn få äta själva utan att sitta där och tjata som pappan gjorde "Har du ingen sked, har du ingen sked" bla bla bla bla
"Jag skulle egentligen lagt plast på golvet"

Nä, usch jag blir på dåligt humör när jag ser dem. Ni som ser programmet fattar vad jag menar....

10-barnsfamiljen är mina favoriter. De är så befriande härliga, och pappan är ju så coooool :-D

Kommentarer

  • Kia säger:

    skratt Jo, jag ser på familjen annorlunda jag med. Håller med dig i dina ord. Vad hemskt att inte ens 2 åringar får äta själv??? Hur ska de läsa sig annars?

    Jag blir helt slut när jag ser hur de har de i 8 och 10 barnfamiljen. Har ju fullt upp med 3 barn hemma! ;) Kram

    2009-02-24 | 07:29:44
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här: