♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

TACK!

Kategori: Allmänt


.......Alla ni som gett mig råd och peppning i inlägget härunder!

Jag vet att jag sagt det flera gånger förut - men jag kan inte nog säga vad glad jag är för att jag har bloggen, för den har gett mig så många nya, fina bekantskaper :-) Jag kan säga säkert att jag kastat in handduken för länge sen - IGEN - om jag inte haft er vänner!

Det är klart jag inte ska ge upp. Jag kommer försöka kämpa vidare så gott det går. Just nu är det TUNGT, men vi går mot ljusare tider nu, snart är det vår och jag tror att jag kommer att bli piggare och gladare då. Trevligare att gå ut och promenera t ex jämfört med nu när det för det mesta är grått och trist ute.

Jag har varit förskräckligt dålig på att uppdatera i helgen, men det har inte hänt så mycket heller som är något att berätta om. Jo förresten - idag har lillan provat på att åka skridskor igen - och nu tyckte hon det var så roligt att hon knappt ville gå hem :-)  Hon kan stå på skridskorna utan stöd nu, och så hade hon ett litet mål som hon höll i när hon åkte - så snart så åker hon nog för egen maskin :-)  Min lilla tjej som blivit så stor! Helt ofattbart att hon ska fylla 5 år i slutet av maj! Var tog min lilla bebis vägen?? :-)

Hoppas ni får en fin söndag vänner!

Kram på er!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Vad mysigt det låter med skridskor, här har vi en vykortsvacker dag med strålande sol, dock var det - 22 grader i morse så det är inte lika inbjudande som det ser ut...



    Bra kämpat, och jag tror som du, bara våren kommer så får man mer energi att ta i tu med promenaderna ;-)



    Kram kram

    2009-02-01 | 14:38:16
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese säger:

    Jo, jag blev jätte nöjd, visst skulle jag gärna haft ett nytt och flådigt kök, men utifrån förutsättningarna är det helt ok! :-)



    Kram kram

    2009-02-01 | 18:27:28
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Martina säger:

    Vilken fin blogg du har! Är inne och läser emellanåt:-)



    Min äldsta fyller 6 år i april. Han börjar skolan i höst. Jag fattar ingenting...

    2009-02-01 | 21:33:53
    Bloggadress: http://fettofinito.blogspot.com
  • Linda säger:

    Du har blivit utmanad :-) Se min blogg!

    2009-02-01 | 22:14:31
    Bloggadress: http://lindaskrypin.blogg.se/
  • Kia säger:

    Tiden går alldeles för fort! Din dotter och min är födda samma år alltså. Men hon fyller 5 i november. Jag kan inte förstå själv. Jag trodde jag var 20 fortfarande? ;) Roligt med skridskor! :)

    Vi har inte hunnit åka så mycket i år. Kram

    2009-02-02 | 17:53:39
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Miss Brightside säger:

    Ja nu skulle de sitta fint med lite trevligare väder, har vart mörkt alldeles för länge nu..



    Är det inte helt underbart och otroligt vilka fina vänner i alla åldrar och alla olika typer man stöter på här i bloggvärlden, helt fantastiskt att känna att så många stälelr upp för en och ger råd och motivation..

    2009-02-02 | 18:39:55
    Bloggadress: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: