♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Utmanad!

Kategori: Allmänt

Blev utmanad av Linda att svara på dessa frågor:

Vilken mat äter du ofta?
Oj, det var svårt - men det kanske är mat med köttfärs i....köttfärssås, pannbiff, köttfärslimpa, köttbullar....vardagsmat med andra ord :-)

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Det beror lite på vem man är hos, men jag brukar fråga om jag kan hjälpa till.....

Var sitter du helst när du bloggar?
Har inget annat val än att sitta vid vår stationära dator!

Köper du ofta Triss?
Nej, det händer - men sällan.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Det var nog när jag och min sambo var i vackra Tällberg, Dalarna, sommaren 2003. Vi förlovade oss där.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kanal 4 (tror jag)


Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar i min tur:

Malin
Bantarbritta
Ulrika
Sol o moln

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Japp, utmaningen antagen och utförd. Nu skickar jag den vidare.

    Allt gott till dej!

    2009-02-02 | 21:09:53
    Bloggadress: http://ulrikagabriel.blogspot.se
  • Therese säger:

    Ja, och nu är det CSI - phu, det är jobbigt med TV ;-P Dessutom har jag en massa spännande inredningstidningar som ligger och väntar på mig... kommer att bli en sen kväll innan huvudet får dejta kudden.



    Hoppas din kväll är bra!



    Kram kram

    2009-02-02 | 21:13:59
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: