♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Avslöjad?

Kategori: Allmänt

Märker att fler och fler har listat ut vem jag är :-)  Får se om det är lika bra att dra bort "skynket" helt snart hi hi   Jag har ju egentligen inget att dölja alls, anledningen till att jag valt att vara anonym är ju att jag skriver om min viktkamp och det känns lite känsligt att hänga ut som ni kanske förstår.....men det skulle onekligen var jätteroligt att kunna lägga ut mer privata bilder, kanske framförallt på min dotter....vi får se hur jag gör, ska fundera lite till ;-)

Jag känner mig iaf sååå nöjd med mig själv ikväll. Listan är komplett nu förutom en enda punkt: beställa från Ellos!

Jag håller på att titta igenom katalogen; ska dels beställa lite kläder till mig själv som jag spanat in (föredrar näthandel framför att irra runt i affärer=bland det värsta och mest stressande jag vet), dels beställa nya gardiner och lite annat nytt till hemmet! Både jag och hemmet behöver en riktig MAKEOVER!! 

Jag har gått i samma "paltor" så länge nu, och vet ni varför?? Jo, för att jag hela tiden sagt mig själv att det är bättre att vänta med att köpa kläder tills jag gått ner i vikt, det är bara det att då lär jag få vänta länge verkar det som.....

Nä, nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa mig en ny garderob allteftersom. Jag tänker inte vänta tills jag gått ner i vikt, jag vill känna mig fin under tiden jag går ner i vikt - vem vet - kanske känslan av att känna sig fin gör att man mår bättre och blir mer sporrad att gå ner i vikt???

.....och lyckas jag nu gå ner i vikt, vilket jag innerligen hoppas, så får jag väl köpa en ny garderob DÅ! Det lär ju iaf som sagt dröja ett tag......

Nä, nu väntar sängen på mig. Jag är så morgontrött nuförtiden så fy attans....knappt jag kommer ur sängen, halvt medvetslös när klockan ringer, känns det som.....

Sov gott allihopa!

KRAM

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Hahah, vi är verkligen i samma fas jämt! :D Så du funderar också på att "komma ut"? :) Vore skoj om du gjorde det!

    2009-01-28 | 21:56:32
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Nina säger:

    Klart att man vill vara fin medans man går ner i vikt oxå! Så beställ kläder du =) Det skulle jag oxå ha gjort! Min viktkamp börjar ju snart så då kan vi sporra varandra =) Blev hon glad nu dottern då hon fått brev av tomten idag?? Sov gott! Natti natti

    2009-01-28 | 22:19:25
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese säger:

    Håller med nina, fina kläder ska man även ha under "resan" nedåt, å du är ju jättefin, så det är du värd!



    Jo, en liten klocka klämtade, minns dig som en som promenerade massor, och om jag minns rätt hade en förkärlek för svarta kläder, men det är ju ett bra tag sedan.



    Nu ska jag ta å fortsätta mitt målande av hallen, härligt när man ser resultat.



    Ha en bra dag!



    Kram kram

    2009-01-29 | 11:43:00
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese säger:

    Mm, och praktiska om man som jag har en hund med svarta hår :-) Hi, hi!

    2009-01-29 | 12:04:56
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: