♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens Att-Göra-Lista!

Kategori: Allmänt

Ja, här kommer listan på vad jag ska försöka hinna med idag:

Betala räkningar via internet

Göra veckomatsedel o inköpslista (o skickar sambon och handla)

Bädda rent i "gästsängarna"

Tvätta minst fyra tvättmaskiner - pågår

Plocka undan ÖVERALLT

Dammsuga hela lägenheten

Lägga in en order på Ellos

Ringa två viktiga samtal

Rensa papper

Rensa plånboken (från gamla kvitton m m)

Nu ska jag sätta fart, vill hinna med så mkt som möjligt innan jag hämtar dottern på dagis!

Vi hörs senare!

Kommentarer

  • Kia säger:

    Det var mer att jag lade ihop ett och annat. läser flera bloggar! Och de stämde in allt! ;) Roligt att veta vem du är. Om än jag inte minns dig från då du bodde här! :) Kram

    2009-01-27 | 10:43:37
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Therese säger:

    Jisses så du ligger i, får nog följa ditt exempel och göra en sådan lista så det händer något här hemma... För lägger jag ut det så kan ju mamma och grannen kolla upp mig å se att jag verkligen gör det jag skriver... He, he.



    Kram kram

    2009-01-27 | 21:37:56
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: