♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

En snabbis....

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt var 109,3.  Usch - länge sen jag vägde så mkt.

Tittar in ikväll igen, nu har jag inte tid att sitta här för jag har agendan full idag. Ska städa bort julen, har precis allt kvar som sagt, samt åka iväg och veckohandla bl a. Ville bara titta in och skriva in dagens vikt så ni ser att jag är igång :-)

Puss o kram

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Vännen jag förstår att de inte är roligt, men ta ett nytt tag nu, fast inte med en massa måsten. För jag tror många gånger man förstör för sig själv.



    Jag ska sluta, jag ska låta bli och vidare. Försök att hitta en medod som ger dig någonting och som känns bra för just dig...



    Jag läser lite över allt att de är svårt just nu för många..



    Duktiga Vendela och jag vet att du kommer att klaradet här...



    Kramar om dig

    2009-01-12 | 16:06:02
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: