♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Fråge- och tyck till-stund!

Kategori: Allmänt



Jag tänkte köra en liten
FRÅGE- och TYCK TILL-STUND :-)

Så passa på nu om ni har några FRÅGOR TILL MIG,
eller om det är något ni tycker JAG KAN FÖRBÄTTRA HÄR PÅ BLOGGEN! 

Eller skriv vad NI tycker att jag ska skriva mer om!

Jag gör så här att jag låter detta inlägg ligga uppe fram till imorgonbitti, och sedan svarar jag på (eventuella) frågor i ett nytt inlägg då! Jag lovar svara på allt - bara det inte är alltför personligt! ;-)

.....och ingen blir gladare än jag om ni alla som läser vill "komma ut" - för som jag sagt förut: få kommentarer motsvarande antalet besökare per dag, och inget sporrar väl mer än att få lite respons på det man skriver. Då blir blogglusten större och jag är övertygad om att man blir en ännu bättre bloggare!

Varsågoda! - ordet är fritt :-)                  



Kommentarer

  • Sanna säger:

    Älskade vän! tack för att du bryr dig och att du tittar in till mig betyder massor. Kramar om dig..



    Jag tycker om din blogg har gjort det hela tiden.. Så jag tycker om den som den är... alla bloggar är ju olika och det är trevligt tycker jag... Kanske skulle vara kul om du la ut ett kort föresten. Men det är upp till dig hur du vill ha den... I like...



    Kramen

    2009-01-20 | 12:49:45
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Nina säger:

    Det värsta är att kommentarerna kommer från en närstående. Då tar dom dessutom hårdare =( Å jag har ju så dåligt självförtroende som det är! Sen är jag ju för tusans gubbar HÖG GRAVID! Suck! Tycker om din blogg! Som Sanna skrev så skulle det ju va kul med kort men det är ju inte så lätt då du är anonym! Stor kram!

    2009-01-20 | 14:04:31
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese säger:

    Håller med sanna, skulle vara kul att "se" dig, men själv har jag bara bjussat på ett fåtal bilder av mig själv så jag förstår om du inte vill... Annars gillar jag dina recept du lägger ut, för på matfronten jagar jag ständigt inspiration. Stor kram

    2009-01-20 | 17:48:28
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • kakan säger:

    Jag har en nyfiken fråga: hur många läsare har du ungefär på bloggen?

    2009-01-20 | 17:51:00
    Bloggadress: http://kakanskilokamp.blogg.se/
  • Kia säger:

    Ja, 1000 i snitt brukar det vara! :) Jag gillar din blogg. Men är såklart nyfiken på vem du egenligen är! ;) Kram kram

    2009-01-20 | 19:51:52
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • ner 5o kg säger:

    Vad härligt att få lite bekräftelse på att alla VET, men inte heller GÖR så bara för det! :P

    Så man inte är ensam (A)



    Igår & idag har varit fullt motiverade dagar (hittils iaf) för min del, och jag behövde verkligen det!

    Igår var jag på gymmet och körde 40 min i crosstrainern i sträck, det hör INTE till vanligheterna, så jag blev otroligt stolt!



    Hur mycket motionerar du ungefär föresten? Passar bra i det här inlägget också haha! :D



    Hoppas du får en bra dag och att motivationen bubblar inom bara någon dag!

    KRAM!

    2009-01-21 | 11:55:24
    Bloggadress: http://nerfemtiokg.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Jag vill veta umm... hmm.... om du har fått några elaka kommentarer?

    Jag tycker din blogg är bra, men såklart vore det kul med bild, men jag kan inte säga så mycket själv om den saken... ;)

    2009-01-21 | 13:24:08
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: