♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Tråkig....

Kategori: Vikt & mått

Ja, jag känner mig rätt tråkig just nu. Är verkligen inte i form just nu, men orkar inte skriva mer om det. Känns bara som att jag självömkar mig och ber er tycka synd om mig.....

Jag är en människa som vill prestera 100 % inom det jag företar mig, och därav så känner jag mig alltid mer eller mindre missnöjd med mig själv, eftersom jag trots allt bara är människa....

Just nu känner jag mig missnöjd över att jag är så otroligt dålig på att skriva här i bloggen, låter kanske knäppt - men jag känner mig som att jag försummar er alla som brukar läsa min blogg, men så är det verkligen inte. Många av er har kommit att bli så oerhört bra vänner till mig, om än "bara" genom bloggvärlden - fast det är ju inte så bara tycker jag :-) Ni betyder så mycket för mig ska ni veta! Utan ert stöd och peppning hade jag gett fan (ursäkta språket) i alltihopa för länge sen!

Jag kikar in till era bloggar varje dag, och ibland försöker jag blogga själv men det är precis som att jag blivit handlingsförlamad på den fronten....

Men men - i´ll be back :-)  - när ni minst anar det ;-) - ville bara skriva en rad så att ni vet varför det är så händelsefattigt i bloggen just nu....

Imorgon ska jag på vägning hos sjukgymnasten. Vågen hemma i morse visade 108,4. Tyvärr är det nästan 1 kg mer än sist jag var hos henne.......

Kramar i massor till er alla!     

Kommentarer

  • Kia säger:

    Skickar en kram! Kämpa på tjejen!

    2009-01-06 | 21:10:07
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • bantarbritta säger:

    Ha inget dåligt samvete, jag kände samma sak över julen och sket i att blogga då. Inget blir bra om man inte gör det helhjärtat, då kan man hellre ta en liten paus. Man ska inte behöva förklara sig på sin egen blogg heller, ta det som känns bra och blogga när du känner för det för vi finns kvar! :)

    Ta hand om dig vännen, det är du värd!

    2009-01-07 | 20:09:19
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: