♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vikten idag....

Kategori: Vikt & mått

......visade ett antal olika vikter: allt från 108,3 till 108,5, men eftersom 108,5 visades flest gånger så får det bli den som gäller. Alltså hela ett hekto ner från igår ;-)

Sitter här med mitt morgonkaffe. Det har blivit som en liten morgonrutin; efter jag ätit klart frukosten tar jag med mig kaffemuggen till min högt älskade dator ;-) - för morgonens första sittning: först kolla mailen, sedan era bloggar ;-)

Det är bra lustigt egentligen vad beroende man kan bli av en dator, har jag varit borta några timmar tex så måste jag så fort jag bara kan knäppa på datorn och kolla senaste nytt :-D

Tänk om de kunde se in i framtiden för sådär en 30 år sedan när de inte ens visste vad en dator var för något; då skulle de nog undra vad i hela friden vi sysslade med ha ha

Nej, nu ska jag dricka upp sista slurken och sedan väntar duschen!

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hösten 2007 när jag p.g.a. flytt var utan internet i 4 månader, var fruktansvärda. Jag var på jobbet varje dag på helgerna och surfade, men det blev ändå inte samma sak som när man har datorn på här hemma. Inte kunde jag googla och wika när jag löste korsord, kolla en adress, läsa bloggar, läsa tidningar, skriva mail och annat. Katastrof var det. Aldrig igen!!

    2009-01-15 | 12:38:34
    Bloggadress: http://zitalena.blogspot.com/
  • Therese säger:

    Ja du... jisses så jag led under min ofrivilliga frånvaro ;-P Å du, så duktig du är, du kryper ju stadigt nedåt!!!

    2009-01-15 | 12:50:03
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja prova så får jag höra sen va du tyckte =) Ska ta och baka den imorron eller till veckan. Bra att ha något i frysen då bebben tittar ut och folket kommer å hälsar på =) Hoppas du haft en bra dag! Kram

    2009-01-15 | 21:56:32
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Yes, det går neråt! :D Nu är det dags att göra kväll, ännu en lång dag imorgon väntar! :D

    2009-01-15 | 22:12:35
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Malin säger:

    kan trösta dej med, att jag aldrig hann krypa upp i soffan med någon bok igår :p men senare under kvällen kröp jag nog upp framför tv´n och tillsammans med knastret från elden. Å jag tror att man gör samma sak idag! För idag äre ju ännu kallare! =/ burr... -30 grader.



    Ha en jätte fin fredag! Kram

    2009-01-16 | 10:04:12
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: