♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Blev inget...

Kategori: Allmänt

Blev inget Parken zoo idag. Det har regnat hela förmiddagen. Vi får satsa på morgondagen istället; skulle visst bli en tillfällig stabilisering i vädret då. Ska vi tro på det??

Lika bra var det. Jag mår inte så bra idag heller; har nämligen fått "tant-besök" ;-)

Strax ska vi äta lunch; potatismos med köttbullar - och Felix heter kocken ;-) Vad gjorde man utan "honom" när orken tryter??

Efter det ska vi bege oss in till stan och Clas Ohlson bl a. Jag behöver nämligen en ny plånbok. Jag nöter ut dem i parti och minut; har alldeles för mycket kort i den. De tretton kortfack som finns räcker ju inte på långt när. Jag har ju bonuskort och alla möjliga kort på så många affärer. Hur gör ni med korten?

Lämnar jag några kort hemma så glömmer jag väl bort att ta med mig dem när jag ska handla i en viss affär. Tänk om de kunde uppfinna ett universalkort som är gångbart på många olika ställen! Kanske jag ska försöka uppfinna ett sånt och söka patent på det? *skratt*

Nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva om för tillfället; och dottern står bredvid och tjatar att hon vill spela spel på datorn ;-)

Hej svejs!

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Tack för gratulationen, jag hade en toppen dag! :-) Och jag ler stort, vi är nog många som är glada att kocken Felix kan rycka in i bland hi,hi. Kram

    2009-07-28 | 12:09:59
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Kia säger:

    Trist att vädret blev dåligt! Men jag håller tummarna för att morgondagen ser bättre ut! De har ju lovat de på tv så! ;)

    Här har du en till som inte har ett strålande humör. Själv väntar jag "tantbesök" inom kort...

    hihi!

    Kram

    2009-07-28 | 21:28:30
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Sanna säger:

    =) Vännen jag har inge ork kvar heller är totalt slut.. Frågan är väl mer när jag kommer att gå in i väggen??



    Vädret är inge roligt nu, jag tycker om hösten det ska var lite kyligt men ändå så att det ska vara skönt med en promenad.



    Kort jag en som har massor av dem och får också byta plånnbok ofta.. för jag stoppar alla i samma fack och så går det sönder =(



    Imorgon ska jag lägga ut receptet på vad jag ska bjuda på, perfekt till många.. =)



    Kramar om dig vännen

    2009-07-28 | 23:17:33
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Kia säger:

    skratt ja, eller hur! Visst vore de en bra grej. Mina barn har också massor av energi. Min är som bortblåst! Men en 50 minuters rask promenad orkades med efter jobbet. Alltid något!

    Kram

    2009-07-29 | 19:23:12
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här: