♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Det sprack upp...

Kategori: Allmänt

....mitt på dagen och blev kanonfint, soligt väder :-) Vilket "flyt" vi haft med vädret de senaste dagarna! Det har behagat hålla upp när vi ska göra något :-)

Det blev alltså en tur i motorbåten för Olivia. Det tyckte hon var jätteskoj :-) Sedan roade hon sig med hennes mosters hund Bamse; hon var så stolt när hon fick gå med honom i koppel ;-) och så har vi suttit nere på bryggan och kastat stenar i sjön, plaskat med fötterna i vattnet (dock inte jag) och solat ;-)

Ögat såg lite bättre ut nu ikväll som tur var; inte roligt för henne om det svullnat igen helt, även om jag inte märkt på henne att hon varit besvärad av det. Det är väl mest jag, hönsmamman her self, som varit "besvärad" av det *skratt*

Nä, nu väntar sängen. Vi har precis tittat på "Victoria-dagen". Imorgon ska jag bl a på en liten lunchdejt med kusin vitamin :-) 

Natti natti 

Kommentarer

  • Nina säger:

    Tur att det börjar bli bättre med olivias öga!

    Är så glad för än så länge har både Melvin och Sam klarat sig kanon bra från mugg, knort och brännmy!



    Nu ska jag ge Sam lite mat och sen bege mig ut i solen! Dax för 6 månaders koll idag! Å vem vet, kanske vi springer på varandra idag =)



    Kram kram

    2009-07-15 | 10:53:54
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: