♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Award

Kategori: Allmänt



Den här fina awarden fick jag av goa Therese för några dagar sedan. Jag och sju andra bloggers.

Motiveringen till oss alla var:

"......men jag tänker inte ge en enskild motivering till var och en utan samtliga av dessa människor är sådana som trots att de har egna motgångar i livet, sjukdomar, dödsfall, studier, krävande jobb och så vidare ALLTID tar sig tid för andra människor, bjuder på sig själva och är SANNA MEDMÄNISKOR.

Tack för att ni finns och förgyller bloggvärlden
! ♥"
............................................................................................................

Tack snälla Therese - du förgyllde min dag :-)

........och nu är det meningen att man ska skicka den vidare till 8 andra bloggare, men jag bryter mot reglerna (fy på mig!) och sänder den inte vidare denna gång, för jag tror den gått runt till de flesta redan!

Kommentarer

  • Therese - Lurans blogg säger:

    Ja, lyckas du få honom som hustomte, visst skulle jag få låna honom lite då ;-) Kram!

    2009-06-15 | 17:49:54
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Va gulligt av T =)



    Ja men då ska jag spana på hennes sida och "kolla" in dig ;-)

    Nu ska jag ta och hoppa i säng. Vi ska till lycksele imorron bitti!



    Kram kram

    2009-06-15 | 22:57:49
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • sanna säger:

    Men det är väl tur att vi har dig då vendela som vi få ge massa kärlek till... Jag har också fått en tänkte lägga út min i morgon.. Jag är ju så jädrans glömsk..



    Hoppas allt är bra med dig, saknar dina inlägg, fast du lägger ju ut men hur dagaran ser ut för dig saknar att läsa..



    Kramar om dig vännen

    2009-06-15 | 23:02:57
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: