♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Grrrr....

Kategori: Allmänt

......var tvättmaskinen tvungen att lägga av precis idag - när vi dessutom har bilen på verkstad där vi kommer få en saftig räkning!

Å andra sidan känns det kul att ha en ny, fräsch tvättmaskin nu - för den andra var lite till åren kommen så vi beslöt oss snabbt för att åka och köpa en ny, vilken nu är installerad och premiärkörd :-)

Utgifter, utgifter, utgifter...

Jag har inte ens hunnit läsa alla eras bloggar idag och svara på era kommentarer, men jag lovar att jag ska göra det i morgon :-)

Kram o godnatt!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Jag nog kostar det.. Men tvättmaskin är ju ett måste..



    Usch fast det är så tråkiga utgifter...



    Hoppas du får en fin dag vännen..



    Kram

    2009-04-01 | 08:26:32
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bus säger:

    Fy tusan vad tråkigt när allt går sönder samtidigt...

    Tack för kommentaren inne hos mig, tiden går fort, 5 och 10 år men taggen sitter kvar och det känns som om det vore nyss.

    Hur går det med kämpandet? För mig har det gått ganska så bra men jag har trillat dit och måste hitta en ny motivation. Men en sak är säker, den här metoden passar mig :O) Kram till dig

    2009-04-01 | 12:44:00
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Bus säger:

    Vad du är duktig!!!

    Jag har testat Herbalife som egentligen inte är nån viktreduceringsmetod från början men den har en sån effekt.

    Den går ut på att man byter ut måltider mot shaker, pulver som blandas i mjölk, vatten, juice mm (Jag har provat nutrilett men det var absolut inget för mig). Finns i många smaker, jättegoda och dessutom mättande.Tar en sån till frukost, frukt till mellis, en shake till lunch och äter middag som vanligt. Samma som familjen även pizza ;O)

    När jag blir godissugen så tar jag en chokladbar, oxå jättegod.Dessutom dricker jag ett stort x antal koppar kaffe och massa vatten.

    Minus 6 kg på 5 veckor(otroligt för att vara mig) förutom att sista veckan inte funkat så himla bra pga att sambon fyllde 40 och jag med har fyllt år!

    Det konstiga med allt är att jag har totalt tappat sötsuget, det sista som jag trodde skulle överge mig hi,hi. Lycka till. Kram

    2009-04-01 | 13:28:29
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Kia säger:

    Tråkigt med utgifter. Men det brukar ju följas de där. En utgift-genast fler.

    Ja, jag ser fram emot sommaren. Men jag ser mest fram emot att Elina får komma till Lycksele och kolla upp sina öron. Och förhoppningsvis få rör snart!

    Kram

    2009-04-01 | 14:15:38
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Therese - Lurans blogg säger:

    En olycka kommer sällan ensam, här väntar vi på räkning både från rörkrökare och elektriker + att jag tror jag frå restskatt surt sa räven...



    Ha det gott kära du!



    KRAM

    2009-04-01 | 18:55:16
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Tack så mycket =) Älskar min familj så himla mycket! Har tre underbart fina pojka i mitt liv!



    Trist med massa utgifter! =(

    Men å andra sidan är det ju trevligt med en ny tvättmaskin!

    Hoppas du får sova gott inatt!



    Kram

    2009-04-02 | 00:04:29
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Hahah, jag veeet ju att det var dåligt, var ju det jag skrev... :D Ungefär lika dåligt som mitt och dotterns skämt till sambon om att vi hade köpt glass på affären, bara för att vi visste att han skulle bli sur. ;)

    2009-04-02 | 18:54:22
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: