♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Bästa presenten...

Kategori: Allmänt



.......var denna radiostyrda bil (Cars) som hon fick av sin moster :-) Hon hade sagt till henne, när hon och systerdotter var på besök här i januari, att hon önskade sig en röd, radiostyrd bil när hon fyllde år.

Det enda hon svarade igår, när alla frågade vad hon fått i present, var: "En radiostyrd bil". *skratt*  Allt annat kom i skymundan; och ändå fick hon många bra presenter :-)

Vi får väl se hur länge hon tycker den är så rolig som hon tycker nu; för nu leker hon jämt med denna bil och hon pussar den t o m när hon går och lägger sig ;-)  Roligt iallafall att hon fick något som hon tyckte så mycket om!

Jag kommer såväl ihåg vad hennes storebror sade (som skulle fylla 7 när hon föddes) när han fick veta att han fått en lillasyster:
"Vad bra, då får jag ha mina bilar ifred". Tänk så fel han hade; hon är nästan lika biltokig som honom hi hi

P.S Har tittat lite i kamerans bruksanvisning och fick efter ett tag till en bättre bild med skärpa. Förstår dock fortfarande inte varför den inte ställer in skärpan automatiskt så bra som den gjort förut?.....får läsa vidare.....

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hihii jag vet en här hemma som skulle göra allt för att få en sådan bil..Jag tycker det är bra att hon leker med bilar. Anthon har både dockor och jag vet att han skulle vilja ha en dockvagn också..



    Ibland när jag kommer och hämntar han på dagis så är det bråk om att få av han klänningen som han sprungit i..



    Hans far är inte lika förtjust.. =)



    Kramar om dig vännen min

    2009-05-28 | 21:05:16
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Nina säger:

    Va trist angående kameran!



    Jag har en casio som jag är väldigt nöjd med :-)

    Roligt att hon tycker om bilar och inte dockor!



    Hoppas du får en helg med din familj!

    Kram kram

    2009-05-29 | 15:55:33
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: