♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Kalas!

Kategori: Allmänt

Om ett par timmar ska vi bege oss till Leklandet där vi ska hålla kalas för vår lilla ögonsten som fyller 5 år på onsdag! Hon har bjudit sina bästa dagiskompisar! Gissa om hon ser fram emot det?? Jag ser fram emot det minst lika mycket tror jag; för jag njuter i fulla drag när jag ser att hon är glad och har roligt :-) Jag har laddat kameran med nya batterier för här ska fotas för fulla muggar!

Tänk att min lilla gumma ska fylla 5!! Det låter så himla "stort"! Var tog min lilla bebis vägen?? Dagen när hon föddes minns jag i detalj som om det var igår; liksom dagarna före och efter....känns som det var igår.....och jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag älskar henne...gränslöst...

Förresten...någon som såg Robinson igår? Vem tycker ni ska ta hem priset?

Jag hoppas Jarmo vinner! Han är sannerligen en rättmätig vinnare, inte "bara" för att han skadade sig igår och fortsatte trots allt, vilket iochförsig var en stor bedrift, utan för att han är en riktig överlevare med positivt tänkande, härlig personlighet och riktig kämpaglöd!

Heja Jarmo!

Kommentarer

  • marie säger:

    Hoppas dottern hade ett roligt kalas och att hon är nöjd och glad! Grattis till henne.

    Jag hejar på Anna eller Jarmo i Robinson, helst Jarmo!!!

    Hur gick det för gubben din när han var på lasarettet?

    Hoppas det gick bra,

    kram

    2009-05-24 | 12:10:57
    Bloggadress: http://mariekjerulf.blogg.se/
  • marie säger:

    Hoppas dottern hade ett roligt kalas och att hon är nöjd och glad! Grattis till henne.

    Jag hejar på Anna eller Jarmo i Robinson, helst Jarmo!!!

    Hur gick det för gubben din när han var på lasarettet?

    Hoppas det gick bra,

    kram

    2009-05-24 | 12:11:01
    Bloggadress: http://mariekjerulf.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ett stort grattis till dottern! :) Vilket underbart födelsedagskalas, hon kommer ju vara helnöjd över dagen.

    2009-05-24 | 12:55:29
    Bloggadress: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: