♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

ARG!

Kategori: Allmänt


Ja nu är jag arg; till ingen nytta men änddock. Tror ni inte att jag, som nyss tillfrisknat helt från min kanonförkylning, fått ont i halsen igen?? Jag var till tandläkaren i måndags och lagade en tand som det lossnat en bit ur. Hon höll på i drygt en timme (!!) och jag fick fyra bedövningssprutor som knappt tog. Trodde först det hade med det att göra; men nu har jag fått mer och mer ont i halsen. Jag vill inte bli sjuk igen!!! Jag vill vara frisk nu!! Jag blir förkyld så ofta nu; jag som förr var det högst en gång om året - men jag anar att det är dagisvirus.

Nu är det jag som inhandlar c-vitamin brus idag. Här ska köras en vitamin-drive! Skitsamma om det bara är inbillning att det hjälper; men tron kan ju försätta berg, eller hur???

Kommentarer

  • Nina säger:

    Här är de inge vidars. Mikael kom hem igår kväll för att hjälpa mig med Sam men nu ligger även han och är sjuk. Så himla typiskt :( Men så himla trist att du blivit förkyld igen. Det är verkligen skit att vara sjuk :( många kramar och krya på dig!

    2009-09-09 | 11:22:46
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • sara säger:

    Nä, fy vad tråkigt!

    Mannen kom hem igår och hade feber och ont i halsen. Försöker hålla mig långt bort ;)

    Vill inte bli sjuk...

    Krya på dig!

    2009-09-09 | 13:27:59
    Bloggadress: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: