♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Jysk-tips

Kategori: Allmänt

På jakt efter snygga kuddfodral och vägarna förbi Jysk?

Jag var och fyndade så snygga kuddfodral i silkeslook idag; två i aubergine och två i grönt för bara 25 kr stk! Det var halva priset. Så nu får jag äntligen byta ut kuddöverdragen i vardagsrummet till något mer höstigt. Köpte även en mysig fleecepläd i plommon för lite och ingenting. Jag "går verkligen igång" (som Ernst brukar säga) när jag gör såna här fynd ;-)


                                  
Den plommonfärgade pläden köpte jag; den ska jag mysa ner mig i framför TV:n på kvällarna ;-)

Ska skicka efter ett par plommonfärgade gardiner också; så det får bli lila/plommon och lite grönt i vardagsrummet i höst.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jag förstår att du "går igång" vilket jäkla fynd rent ut sagt! Kul med lite nytt :-)

    Spisskyddet är kanon, men inga problem att rengöra, det är ju bara att vika upp? Eller är det ett nypåfund som de kanske gjort för att det var svårt att just rengöra kanske? Ja, ja, vilket som är vi skit nöjda, men inte luran som sagt ;-)



    Och Clementinerna är gudomliga, har nog ätit 10-12 st idag... Mm... Så spring och köp!!!

    Stor kram, nu är det sängen för mig som gäller.

    2009-09-28 | 20:49:02
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Åh wow vilka fynd! Inte illa!

    Mycket fint! Och det är så underbart med plädar! Har alltid minst två plädar i soffan =)

    Speciellt under vintern!



    Hur står det till annars då?

    Kramen och sov så gott!

    2009-09-28 | 22:06:07
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jag håller tummarna på att du inte ska behöva bli förkyld igen!

    Ja vi finns ju alltid kvar!

    Koncentrera dig på allt det andra du =)



    Natti natti vännen! KRAM

    2009-09-28 | 22:21:28
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • hemma hos Bus säger:

    Hej!

    Wow vilket fynd. Jag skulle gärna ha de plommonlila kuddarna och filten i mitt vardagsrum jag med. Det är skoj när man kan hitta något man tycker om till ett vettigt pris.

    Jag läste ditt tidigare inlägg om att prova att fånga dagen. När du har kommit på hur man gör kan du gärna få skvallra det för mig. Jag är tyvärr en sån där filur som alltid tittar långt fram på vägen eller grottar in mig i det som varit. Jag har jättesvårt att bara tänka på här och nu ;P

    Jag gillar också hösten, det är en intensiv period men ändå den årstid som har mest lugn på mig.



    Hoppas att du inte åker på sjuka igen, jag tycker att du verkar ha varit förkyld ett tag så det borde nog räcka nu, eller hur?!

    Peppar peppar så har jag klarta mig riktigt bra i höst ( skulle jag kanske inte ha skrivit för då ligger jag väl snart där, skratt).

    Idag fyller lillebror i familjen år så det blir nog en hel del firande idag.

    Må så gott. Kram kram till dig

    2009-09-29 | 09:07:44
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Men de är ju samma som mina de du frågade om =) Som jag köpt på ohlssons ju. Fast du fick ju betala mycket billigare för dina.



    Jag älskar plomminfärgat och har mycket i det nu till hösten.. Det kommer att bli jätte fint vännen och mys..



    Kramar om

    2009-09-29 | 10:26:09
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: