♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Duktig

Kategori: Allmänt

Känner mig mer och mer hängig; men liksom i någon slags protest mot virusattackerna så högg jag igång med en fullständig utrensning av styvsonens urvuxna kläder idag. Det blev en hel sopsäck full som sambon nu åkt med till Pingstkyrkans secondhand - då har man gjort en välgärning också i all hast. Ska rensa ur dotterns garderob också - men det får bli en annan dag.

Sedan gick jag "bärsärkagång" i kylskåpet; så nu är det ordning och fint igen. Får se vad jag ger mig på härnäst; något mer ska det bli idag. När man väl satt igång med att rensa, vilket kan sitta långt inne för mig, så frigörs plötsligt en massa energi och man blir som galen och vill aldrig sluta rensa *skratt*

                                        

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Hej!

    Jag kan inte mer än att hålla med dig för visst är du duktig. Det är så himla skönt när man väl tar sig i kragen och rensar lite. Jag är ingen expert inom det området, jag är ganska så dålig på att göra mig av saker. Gissa hur rörigt det kan vara hemma hos oss (?) Men...när det väl blir gjort så ger det precis som du skriver, en härlig känsla av energi.

    Ha en bra dag och kram till dig :)

    2009-09-09 | 15:04:09
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Bus igen säger:

    Hej igen!

    Det du skrev i min blogg...precis så är jag också. Separationsångest...med betoning på just det ordet!!!

    Men samtidigt så mår jag inget vidare på att ha röran kring mig. Lite motsägande eller hur?!

    Dessutom så sitter jag mest och drömmer när jag tittar i alla fina inredningsbloggar för så är det absolut inte hemma hos mig, fniss.

    Idag är jag hemma, ledig dag och jätteskönt. Kanske får jag ändan ur stolen och fixar med nåt, eller så inte ;P

    Må så gott. Kram

    2009-09-10 | 08:40:06
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Så skönt att få det rensat, när jag mår lite si så där är det en bra medicin att rensa. Jag hade faktiskt så smått börjat i källaren, men så ringde de från Lurans förskola, så nu är även hon hemma med feber :-( Stackaren. Skickar dig en stor kram!

    2009-09-10 | 11:48:03
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Bus tredje gången gillt ;P säger:

    Hej ännu en gång?

    Nix, ingen styrketräning som är nåt att skryta om men jag har lagt fokus på konditionsträning för den är verkligen botten, riktigt till och med.

    Fy 17 vad trist att du har fått besök av Herr Förkylning. Han verkar trivas gott hos dig.

    Må så gott. Nu blir det Idol. Kram

    2009-09-10 | 20:44:08
  • Kia säger:

    Vad duktig du är. Och bra att skänka kläder dit! :)

    Kram

    2009-09-10 | 21:46:38
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Nina säger:

    Ja absolut att du har varit duktig! Klapp på axeln =) Härligt med rensningar! och du har ju dessutom gjort en god gärning!

    Hoppas du mår lite bättre nu!

    Vi är iaf på bättringsvägen! Jihaaa! Hoppas det håller i sig så det inte blir något bakslag!



    Många kramar till dig!

    2009-09-10 | 22:07:41
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: