♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Rensa-i-röran-utmaning

Kategori: Rensa-i-röran-projektet

                                          
                                       

Jag har gått med i Rensa-i-röran-utmaningen anno 2010 hos Ulrika. Känner mig grymt peppad ;-)

Klicka bara på länken ovan så hamnar du direkt i informations- och anmälningsinlägget.

Man tar det i sin egen takt, både stora och små projekt är "välkomna".

Eftersom jag anmälde mig först idag så har jag ju inte haft något "officiellt" rensningsprojekt denna vecka; men jag kan iallafall notera att jag i veckan har avfrostat och rensat ur frysen. Har dock inga före- och efterbilder.

Nästa veckas projekt lutar åt en total kylskåpsrensning- och sortering. Då blir det före- och efterbilder som jag lägger ut här i bloggen.

Finns inget som ger mig mer energi och välbefinnande (förutom min kära familj då) än att ägna mig åt rensning - det är verkligen ett riktigt lyckopiller!

                                      Kom med du också!!

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Veckor??? I mitt hem så blir detta nog snarare ett helt livsprojekt. Med lite pepp så ska vi nog fixa det här, fniss.

    Jamen då har du ju börjat du med. Lycka till å kram så länge. <3

    2010-01-09 | 22:02:35
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • hemma hos Bus säger:

    Hi hi. Ja tänk om det kunde bli så lyckat.

    Hur som helst så koommer jag att känna mig många kilo lättare inombords om det kunde försvinna lite prylar (mkt menar jag såklart) från huset. Det skulle vara underbart om jag lyckades röja ut här.

    Kram igen.

    Nu ska jag buda på ett skojigt väggord på Tradera, fniss.

    2010-01-09 | 22:21:42
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • hemma hos Bus säger:

    Helt rätt inställning. Det har ju tagit mkt tid att samla på sig alla prylar så då måste det ju få ta sin tid att avveckla dom :P

    Jag är lite väl sentimental, det är ju det som är det största problemet...

    Nu måste jag skynda vidare till auktionen, skratt. <2

    2010-01-09 | 22:44:53
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Sockenvägens Söta säger:

    Ja, att rensa i röran är bra för själen, har också lite sådana projekt på G, men får se vad jag hinner innan bebisen tittar ut... Får inspireras av din, mamma bus å lolla som också är med i utmaningen :-) Stor kram!

    2010-01-10 | 08:08:40
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: