♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Veckans projekt

Kategori: Rensa-i-röran-projektet

Veckans rensa-i-röran-projekt för min del blir en total utrensning och sortering i kylskåpet!

Före- och efterbilder kommer när jag är klar!

Hinner jag något mer så blir det bara en bonus :-)

Idag ska iaf dottern och jag ta bort julen - trots att hon ÄNNU inte vill det egentligen *skratt*

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Bra kämpat! I kylskåpet kan man ju ibland hitta både det ena och det andra, fniss.

    Jag kom nyss hem fr jobbet efter en pillimarisk jobbarhelg. Ska se om jag får nåt gjort idag, har varit igång hela natten. Vilken tur att man har hela veckan på sig med sina projekt. Kram kram och ha en bra dag. <3

    2010-01-11 | 09:53:44
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Sockenvägens Söta säger:

    Ha, ha jag har hakat på rensa i röran genom att tömma kartonger i skafferiet - idag är det chokladpuddingen som ska bort ;-p Dock ej i soparna utan ner i min mage... KRAM goa du!

    2010-01-11 | 18:04:38
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: