♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Bullbak & annat

Kategori: Allmänt

Jag bakade vaniljbullar på förmiddagen. Hade även i krossad vit choklad, och hjälp vad goda de blev!



***


Jag har fortfarande inte riktigt återfått blogglusten; men eftersom jag vill fortsätta hålla kontakten med er, alla mina fina bloggvänner, så lägger jag inte ner den. Jag skriver ett inlägg lite då och då när andan faller på och vips en dag så kanske blogglusten kommer åter. Hoppas ni håller till godo tills dess med att det är lite taskig uppdatering här :-)

Här skiner solen från en klarblå himmel, och just nu nästan dör jag av längtan efter att komma ut efter att ha varit inne hela förmiddagen! Törstar efter sol och frisk luft! Ska strax promenera iväg till dagis och hämta Olivia, tar en liten omväg på vägen dit.



Många kramar till er alla!!


Kommentarer

  • Erika säger:

    men gud så gott!

    kram

    2010-03-17 | 08:55:14
    Bloggadress: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
  • Nina säger:

    Åh herregud så goda dom där bullarna ser ut att vara. Mums! Ja det är bra att du inte lägger ner bloggen :) Vi vill ju ha dig kvar. Kommer inte lägga ner min heller. För mycket minnen och kort. Vill ju inte ta bort allt det. Men blogg lusten kanske återvänder för oss snart. Men just nu har man inte så mycke att skriva om och sen sitter jag så sällan vid datorn nu för tiden. Hoppas du får en fin dag. Kramar i massor.

    2010-03-17 | 10:37:48
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Sockenvägens Söta säger:

    Åh vilka mumsiga bullar - attans att du inte bor närmre ;-P Och du, det gör absolut inget att du inte uppdaterar så ofta, huvudsaken är ju att du finns kvar!!! Blogglust går ju upp å ner... Lämnar en stor varm kram till en fin bloggvän <3

    2010-03-17 | 13:38:55
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja jag tycker denna lasagne är godare än vanlig med köttfärs i. Är inte så förtjust i den!

    Och att även Sam gillade denna va ju kanon bra!

    Försöker sluta ge han barnmatsburkar. Blir ju billigare om han äter samma mat som vi!



    Önskar dig en kanon kväll!

    Kramar!

    2010-03-17 | 19:14:54
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • hemma hos Bus (är jag inte just nu) säger:

    Älskar vaniljbullar och älskar vit choklad. Synd att avståndet är lite långt annars så hade jag våldsgästat dig, fniss.

    Klart att du ska bli kvar i bloggvärlden, man kan ligga lite lågt när det känns så för rätt som det är så får man ju bloggbegär igen.

    Ha det bra. Kramisar

    2010-03-17 | 19:22:40
  • Sockenvägens Söta säger:

    Hej vännen, ja Luran är ju också flaskbarn å synnerligen "pigg" asg Men guuud så man plågade sig pga av omgivningen som tyckte man skulle amma! Basta! Så denna gången tänkte jag lita på mig själ å inte plåga mig, men så vips fungerade dett denna gången skönt, men lite mysko. Men jag är så mycket mer avslappnad, när Holger inte vill eller om mjölken inte räcker till åker flaskan fram bums! STOR kram å hoppas du får en fin dag, här vankar pankakor som mannen å luran gjort :-)

    2010-03-18 | 11:34:11
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Hemma hos Bus säger:

    Samma tycker jag, det hade varit jätteskoj om vi hade kunnat träffas ibland. Får väl ta och fixa till en bloggdate på halva vägen ;P

    Idag har det börjat att snöa igen fast det gör inte så mycket tycker jag för vi har väldigt lite snö nu och jag vill ju ha snö ett tag till.

    Kom hem fr jobbet imorse, ibland undrar jag vad jag håller på med, jobbar dygnet runt och det kan ibland bli lite för mycket. (I och för sig många lediga dagar) Sitter och hoppas att energin ska återkomma men det verkar som den tog långsemester den här gången. Hoppas att du iaf har det riktigt bra. Kramar i massor och ha en bra dag.

    2010-03-18 | 13:24:23
    Bloggadress: http://hemmahosbusarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: