♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vad ska jag fylla den med??

Kategori: Julen 2010





Nu har jag bestämt mig. Får bli denna adventsstake i vit porslin som jag köpte förra året. Problemet är bara: vad ska jag fylla den med?

Skulle vara kul med något annat än den traditionella mossan. Har funderat lite på polkagrisar el. nötter...men jag tänkte att någon av er läsare kanske har några kuliga tips?? Släng in en liten kommentar i så fall!

Här adventsstökas det för fullt nu på förmiddagen, har fått upp mina vita pappstjärnor och adventsstakar och jisses vad mysigt det blir! Finns ingen belysning som ger så mysigt sken som de just nämnda!

Dessutom snöar det för fullt ute, ett riktigt vackert vinterlandskap utanför fönstret. Det är man inte bortskämd med på dessa breddgrader, då det är oftast är grönt vid advent!

Nej, dags att stöka vidare!

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Jag har en som jag brukar fylla med just det du skrev...polkagrisar. Jättefint å jättegott. Hoppas att du har det bra. Jag är visst ingen bra bloggvän nu men jag hoppas att det snart går över. Hoppas på en bättre början nästa år, fniss. Stor kram till dig.

    2010-11-27 | 14:50:42
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Marianne godis kanske? Här har jag just gjort min, i år fick det bli rostade kaffebönor i den, bild kommer i morgon :-D KRAM <3

    2010-11-27 | 15:45:37
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Havssalt? Polkagrisar vore ju fint och matchar färgerna dessutom.



    Jättefin ljusstake för övrigt! :)

    2010-11-27 | 18:13:26
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg

Kommentera inlägget här: