♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Till Anders!

Kategori: Allmänt

Har fått en mindre trevlig kommentar idag, från en som kallar sig för Anders:


"Postat av: Anders

Du snackar bara en jävla massa goja och kommenterar både hit och dit på andras bloggar, varför? Jo för att skapa osämja. Hur sjukt är inte det??? Eller vill du ha uppmärksamhet?

Vidrigt!"

Bäste
(el. bästa kanske, känner på mig att du är en kvinna) Anders;

Jag vet inte vem du är, mer än att du skriver från Stockholm. Förstår inte heller du hittat hit till min blogg, för jag brukar inte lämna ut min bloggadress.

Jag känner ej igen mig på din beskrivning. Visst, jag kommenterar på bloggar, företrädesvis mina bloggvänners bloggar, men jag snackar verkligen inte "goja" och jag är inte ute efter att skapa "osämja"!

Blev faktiskt helt stum o mållös när jag läste din kommentar!

Antingen har du vänt dig till helt fel blogg eller så är du sjuk på något sätt!

Jag förväntar mig en förklaring till din mycket otrevliga kommentar samt en presentation av vem du är för jag känner verkligen ingen ANDERS!!




Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Bry dig inte!!! Personen i fråga verkar ju beskriva sig själv ;-P Så lägg inte energi på detta, utan njut av sommaren ist <3 Kram!

    2011-06-18 | 15:01:13
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Nina säger:

    Sjukt!!! Stämmer då verkligen inte in på dig!

    Skit i den där människan. "Han" vet då inte vad "han" snackar om!

    Stor kram till en mycket fin bloggvän <2

    2011-06-21 | 22:18:14
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Linda Nordh säger:

    Nej, det där stämmer ju inte alls på dej. Jag håller med de andra, ta inte åt dej alls!



    Kram!

    2011-07-07 | 15:50:08
    Bloggadress: http://lindaskrypin.blogg.se/
  • Smsa Låna säger:

    Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

    2011-07-19 | 02:01:20
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: