♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Bottennapp..

Kategori: Allmänt



Usch det var ju bara bajs, rent ut sagt, på Melodifestivalen ikväll. Åtminstone i mitt tycke ;-)


Men det roliga var att vi i vår interna poängsättning både ikväll, liksom förra lördagen, lyckades rösta precis som svenska folket. Låtarna som gick direkt vidare till slutfinalen, fick även högst poäng av oss härhemma :)


Vad tycker ni som sett det ikväll? Håller ni med mig??


Idag har vi varit hos svärföräldrarna och hälsat på. Nu är ju Olivia frisk, förutom lite kvarstående hosta och snuva som hon säkerligen kommer få dras med ett tag till.


Dock ligger nu hennes storebror i samma symptom, så han kom inte ens till oss i helgen. Själv trodde jag att jag skulle bli sjuk igår, fick så ont i halsen och frös som bara den. Men i morse var jag som vanligt igen - skönt! :) 


Imorgon ska det visst bli en fin dag. Då ska vi nog bege oss till pulkabacken bl a, och då ska kameran få hänga med! Så håll utkik här på bloggen imorgonkväll!


Ha en fortsatt trevlig lördagskväll så hörs vi imorgon!



<3  KRAM  <3







Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Trodde jag skulle få se pulka bilder ;-D Å ang melodifestivalen så såg vi inte den ens, sååå dåligt i år tycker jag/vi. Å toppen att du gör det du kan på avstånd för att vi ska få tillbaka våra vårdplatser <3 KRAM

    2012-02-12 | 21:09:57
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: