♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ett vykort...

Kategori: Allmänt






Idag postar jag ovanstående vykort till Landstingsfullmäktige i Umeå, och visar mitt stöd i Dorotea-upproret.


Vill du vara med och stödja går det bra att klicka på ovanstående länk så får du upp adress etc


Du kan även gå in på denna länk och skriva under med ditt namn, i Dorotea-upprorets namninsamling på nätet. I skrivande stund har det kommit in 1063 namn där!




Dorotea är ju den ort där jag föddes och växte upp, samt bodde under större delen av mitt vuxna liv. Nu är jag dock utflyttad sedan snart 9 (!!) år, men mitt hjärta klappar ju såklart för min barndomsort där jag har familj, släkt och vänner.


Hoppas verkligen att politikerna tar sitt förnuft till fånga och inser att även Dorotea-borna betalar skatt och som alla andra har rätt till en bra och fullvärdig sjukvård!





Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    TACK för att du engagerar dig å för att du skriver detta inlägg!!!<3

    2012-02-13 | 14:51:33
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Lämnar bara en liten alla hjärtans kram <3

    2012-02-14 | 08:32:57
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: