♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ljuva fredag!

Kategori: Allmänt

Jag har älskat fredagar så länge jag kan minnas. Oavsett om man jobbar eller ej, så är det något alldeles särskilt med den dagen...



Har t o m skapat lite "fredagstraditioner" och en av dem är att knalla iväg och inhandla färskt bröd för att sedan avnjuta en extra god frukost. En perfekt inledning på veckans bästa dag :)


Vilken dag tycker ni är bäst?



Ha nu en riktigt trevlig helg mina läsare!




Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Fredag är nog min favvis med, men jag önskar jag kunde lyxa som dig med färskt bröd... kanske ska införa det, dock inte i dag då jag inte vill utanför dörren pga kylan... KRAM

    2012-02-03 | 12:09:04
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    vi hade 32 här i morse, och nu pendlar det mellan 25-28 grader. Skulle visst kunan bli upp mot 40 i kväll/natt. Å gubben som kör lastbil sa att det låg konstant på 37-38 i morse här mellan åsele å dorotea. Liiiite för kallt för att vara ok, över 25 så tycker jag det är jobbigt att vara ute...

    2012-02-03 | 12:39:33
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja, det är jobbigt när de har sina perioder. Och skräckperioderna måste ändå vara en av de värsta. Fy för att vara rädd från det att man lägger huvudet på kudden. Hoppas att det snart går över för Tim´s del. Det blir jobbigt både för han och oss. Men ikväll somnade han på två röda!!!!! ;)

    Så nu ska jag slå in de sista presenterna och slänga mej i soffan!



    Hoppas ni har det bra och betydligt mildare än vi!!



    Åhh du! Fredagen är helt klart bäst! Har även jag oxå tyckt så länge jag kan minnas! Så ikväll blir det fredagsmys! =)



    Kramar.

    2012-02-03 | 19:57:59
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Ja, jag hoppas det kommer mer grönt ur dem, för jag vill ha sådana där kraftiga och buskiga pellisar, inte taniga å spretiga... men lär väl sluta medatt jag får fara till söråsele på plantskolan å köpa nya ;-P KRAM

    2012-02-04 | 13:40:01
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: